×

Pale CFA – budowa przejścia podziemnego PKP

Wykonawstwo robót, doradztwo w zakresie doboru technologii oraz projektowanie.

W Dąbrowie Górniczej Gołonogu realizowane były prace nad budową centrum przesiadkowego, wiaduktu kolejowego oraz tunelu drogowego pod torami. Celem tej realizacji jest zwiększenie dostępności do kolei, ale także wzrost poziomu bezpieczeństwa dzięki budowie bezkolizyjnych skrzyżowań.

Tergon jako firma geotechniczna zrealizowała budowę przejścia podziemnego, które łączy perony z dworcem i centrum przesiadkowym. Dodatkowo powstała pochylnia, która zwiększa dostępność do kolei osobom o ograniczonych możliwościach ruchowych.

Zwiększenie bezpieczeństwa podróżujących to obecnie istotny element wielu inwestycji drogowych i kolejowych. Rozwój infrastruktury ma głównie na celu ułatwienie mobilności i zwiększenie dostępności obiektów, jednak przy każdej inwestycji coraz większy nacisk kładziony jest na zwiększenie ochrony uczestników ruchu.

Szczegółowy opis technologii wykonania: technologia

Inwestor: PKP, miasto Dąbrowa Górnicza

Główny wykonawca: Nowak Mosty

Zastosowane technologie: Pale CFA 800, Pale kotwiące płytę fundamentową CFA 400, Tymczasowe mikropale kotwiące samowiercące.

Szczegóły inwestycji: GOV.PL


Zamawiający: Nowak Mosty

SlajdSlajdSlajd
Follow by Email
LinkedIn
LinkedIn
YouTube
YouTube